Zombie

Idag har jag verkligen jätte-mega-tråkigt.. The highlight of tha day är Päronsplitt :P
Mycket underskattat när man har lite ont i halsen.
Lagade en riktigt god tomatsoppa till mig och wiktor på hans lunch. Det va skönt för halsen, annars så har jag smaskat på päronsplitt hela dagen.. Svalt och gott de med för halsen :)

Ne nu ska jag väl fortsätta mitt filmmaraton.. Mer orkar jag tyvärr inte med idag.. Just nu så känner jag mig som en levande zombie. Seg och gör ingen nytta..Skrämmer människor gör jag säkert med om jag skulle gå ut :P
Visst är det fint ute när det snöar men tack och lov för att man slipper köra i detta vädret!
Ett nyttigt tips!

Klä dig varmt om du ska ut! Ingen vill ju bli förkyld!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0