YeS!

Yes Yes Yes!!!
Bilen gick igenom utan anmärkningar! Jag fick inte ens en två;a...
Fasiken va jag har vart på toppenhumör idag tack vara detta =D

Besiktigade bilen sen blev det en sväng hem till lillsyrran och efter det bar det av till Frida som va hos Jens.. Vi firade med stora räckmackor och fikade efteråt med munk och den nya ballerina (kladdkaka) Btw..Otroligt god!
Doppas i kaffe om man frågar mig :)
(bild random goggle)
När vi hade fikat klart så va vi så övermätta att vi tvingade oss ut för att gå femkilometarn, de va riktigt gött efteråt!
Runt tretiden så drog jag iväg för att hämta Fanny efter att hon hade jobbat klart :)

Väl hemma så snickrade jag ihop min nya Ikea pall som jag fick av mamma och pappa och som jag verkligen är i stort behov av.. Pinsamt* men jag är för kort för att nå upp i skåpen i köket :S
Ska bara komma på något fint mönster och måla om den i!

Namn:

Bekväm
Pris
99 :-
Finns:
på Ikea!
Billig och användbar.. Inte ofta som man lyckas få till den kombinationen idag ellerhur :)
Nisse fastnade för den med detsamma!


Nepp nu har klockan rusat iväg som bara den!

Imorgon ska jag baka tekakor för hela slanten ;)
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Ja de e verkligen goda ;)

2010-02-18 @ 14:29:53
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0