Vilket oväder..Grattis Tre kronor till vinsten!

Vilket snöoväder det har vart utanför fönstret idag!
Då är det riktigt mysigt att sitta med en kopp varm oboy och bara titta ut på alla stackarna som springer fram och tillbaka till mataffären eller som verkligen har bestämt sig för att de ska gå den där promenaden just när det blåser som värst :) Det är nog det bästa med vår nya lägenhet. Andra våningen och oftast mycket folk eller bilar utanför som man kan titta på :)

Nu runt 23 på kvällen så har det lugnat ner sig och snön yr inte lika mycket.
Henke har vart här en sväng och kollat på starwars (någonting) och fixat lite med sin nya lap top.

Wohooo!! Gött Sverige, tre kronor!
Såg sista målet nyss, Wiktor kom inspringande och drog med mig för att se reprisen!
Härligt!!Så ska det se ut!!!  Sverige (4) - Vitryssland(2)

Nu ska jag bara njuta av den sista halvtimman innan jag ska hoppa i säng. Det är ju en dag imorgon med =)
Sov så gott =)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe aa jag vet, har inte kommit på ngt bra killnamn än :P

2010-02-20 @ 14:08:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0