Vad gör jag uppe kl 2 på natten/morgonen?

Vad gör jag uppe klockan två på natten/morgonen???

Jo, jag har fastnat för photoshop igen! Trillade dit igen efter att kikat igenom bilderna som jag la ut här på bloggen för några veckor sedan.
Det första jag gjorde va att fråga Erika E om hon kunde skicka någon rolig bild som jag kunde få leka med i photoshop.'
Resultat:

---->
Tog bort lite märken på väggen och någon enstaka leverfläck. Höjde kontrasten och intensiteten, lade till lite diffus glöd och en centrumstråle(ljus) innan jag gjorde den svartvit.

Kommande bilder är taget tidigare på kvällen: (på förbilderna har jag lagt på lite rött)

---->
Svartvitt, diffus glöd, bort med lite märken ifrån ansiktena..Enkelt men jag gillar de :)

---->
På denna så la jag bara på ett filter :)

Dagens Att-göra-lista
Idag blir det pappersarbete.
Ringa arbetsförmedlingen.
Ringa min handledare inom Ungdomsjobbsgarantin.
Promenad med Fanny i eftermiddag.
Hinner jag med så ska jag göra ett försök till att förstå mig på webbdesign och försöka designa om min blogg.
Det finns fortfarande ingen som vill ta sig an min blogg utan att ha betalt?


Dagens låt Owl City- Fireflies

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

osch =) tack för filmtipset honey =)=) ska kolla den :)

2010-02-23 @ 13:44:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det är lätt att fastna framför datorn :P

2010-02-23 @ 17:40:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0