trökigt men nyttig

Idag blir det en rejält tråkig dag känner jag på mig.
Förhoppningsvis så kommer min lillasyster och roar mig...

Anledningen för att den kommer att bli trökig är följande:
1. Städa!
Har jag segat så mycket som möjligt med städningen i gamla lägenheten men, nu är det dags!
Ipoden är fulladdad av bra och trall-vänlig musik så det blir iaf mycket sång idag. (tack Sanna för tipsen)
2. En av katterna välte ner en kruka så det blir till att dra fram damsugaren här med.

Följande ansledningar är ett tecken på att jag förmodligen kommer att vara nöjd med dagen:
1. Jag kan se ut som "Hej-kom-å-hjälp-mig" utan att någon bryr sig.
2. Jag städar helt själv åtminstonde fram till kl 16:30. Jag kan vara hur noga jag vill utan att ha någon hängandes över mig och klaga för att det tar tid.
3. Det finns absolut ingenting som kan dra min uppmärksamhet ifrån städningen. Då menar jag tv eller papper, ja, jag lyckas hitta de mest konstigaste anledningarna för att sluta städa :P

Ah, det va väl typ det.
Ska slänga i mig en macka, städa bort krukan och dra med mig damsugaren ner till bilen och sedan bär det av :)

Ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0