Trevligt

Vi fick en fantastiskt god middag hoa mamma och pappa igår :) Den blev lite försenad men det va det värt!
Efter det så åkte jag, Wiktor, Jenny, Mike och Henke hem till Linda och firade henne :) Där blev vi bjudna på ännu mera mat SMÖRGÅSTÅRTA mumma! Det värsta va att både jag och Wiktor hade ju precis ätit så vi fick inte i oss så mycket.. Men lätt att jag ska ha receptet ;)
Mycket treclig kväll Linda :D

Efter vi hade varit hos Linda så åkte vi hem och kollade på film :)



Idag så vaknade jag sent som vanligt(tyvärr).
Strax ska jag ner till Fanny och laga lite mat till killarna som är borta i den gamla lägenheten och grejar :)
Så jag får väl sätta igång nu :P

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0