Testar igen då :P

Jag har inte fått svar angående tävlingen med laptopen, ska jag vara ärlig så har jag inte en enda chans :/ just nu är det 1 161 som är med i yävlingen. *snyft* På Fokis sida och med lär det bli :O

Så nu testar jag igen...
En av mina andra favoritbloggare har startat upp en tävling där man kan vinna smycken eller liknande ifrån Victorian dreams.
Eftersom det aldrig är fel med smycken för en tjej så tänkte jag även medverka i denna lilla tävlling.
Bara för skojs skull så låter jag Simone välja smycket.. Fast med min otur så lär jag väl inte vinna denna tävlingen heller, men nu har jag lite större chans 1 på 65 :) hoppas hoppas hoppas :)



Idag så vet jag inte riktigt vad som händer.. Det blir nog en promenix runt 16-tiden med Fanny iaf :)
ahh.. Tar dagen som den kommer helt enkelt =)
Det blir nog ett glas vin ikväll och en bra film.

Kommentarer
Postat av: e

gud så fin blogg !

2010-02-19 @ 16:46:54
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0