Sitter hos...

Sitter hos madde nu och har fått i mig en halv RED GOLD (smultronvin) Riktigt god!
Vet inte hur planerna ser ut för kvällen men det kanske blir utgång :)
Wiktor är i Alingsås hos sin jobbarkompis och jag Frida Fanny och Erika sitter och bara myser.

Vi har sett på Melodifestivalen och jag tycker att det är riktigt synd att Robbin och Co inte gick vidare.. Alltså Noll disciplin.. Tyckte att de va em av de bästa och de körde svenskt med!
De är ju ifrån mina hemmatrakter och hade vart hur kul som helst om de gick vidare.. Men nej! Tyvärr så är det förmodligen inga ungdommar med bra musiksmak som får rösta! Tråkigt!
Men men...

Nu ska jag ut och tjöta med tjejerna.. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds.se

hallå! Allt bra med dig idag?

2010-02-28 @ 15:23:39
URL: http://Jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0