Road Trip.

Idag åker jag och mamma på en roadtrip till Lidköping..
Det är inte ofta som man är där.. Va nog till och med 2 år sedan.
Idag ska jag dit för något möte på Arbetsförmedlingen om något garantijobb.. Hum.. Måste nog läsa på lite mera innan jag åker. Jag brukar vara ganska dålig på att göra det..
Jag har iaf tur som har en sån toppen mamma som vill åka med mig till Lidköping. Fast mötet går jag på själv :P

Ska fylla i anmälan till skolan som jag vill gå på i höst med..Ska ju skriva två st A4 papper fulla om sig själv.. Men vad ska man skriva??? Som tu är har jag gott om tid på mig.. sista anmälningsdagen är ju i Maj :P Men det är aldrig fel att ligga lite före.

I eftermiddag så ska jag städa lägenheten igen och runt 16:30 så kommer det en tjej och ska kolla på den.
Hon lär ju inte flytta in redan nu, så just nu är det egentligen skit sak samma..Men det hade vart gött att bli av med den.. Efter den siste Februari så slipper vi äntligen att dras på den :D:D:D Wiiiiie :D

Nepp nu ska jag fixa håret och nån enkel makeup innan jag åker vidare till mamsen!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0