Photoshop bilder av en amatör :)

Hej här kommer lite bilder som jag grejade med mellan kl 09:30- ca 03:00 i natt :)

(Tips, Klicka på bilderna för att se dem i större format)

Adde

Photoshop->
Henke
Photoshop->
Matte
Photoshop->
Fanny Linda Jag Frida
Photoshop->
Jag på balen 2008
Photoshop->

Det finns ganska många till men jag hittar(orkar inte leta efter) inte före bilderna.. hum.. Lägger upp dem ändå!






Ja det blev en del.. Men som sagt jag är bara en amatör så snälla bortse ifrån mina fel. Tack!



Idag så kommer jag nog att vara väldigt seg med tanke på att jag la mig runt 3 tidigt i morses och vaknade runt 7.
Blä...

Tänkte dra med Wiktor bort till den gamla lägenheten i eftermiddag och städa städa städa så vi blir av med den någon gång! Nu är ju tapetseringen klart! Tack igen Ove!

Kanske har fixat sommarjobb =)
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Planer för kvällen? NADA!

Kommentera gärna om vad du tyckte om bilderna =) Vad behöver jag bättra på?
Tips och tricks lyssnar jag gärna till med :)

Ha en trevlig dag/kväll/Natt :D
// Jessie


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina!

2010-02-05 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0