Nu får Du bestämma!

Som det står i överskriften!
Nu får du bestämma!

Jag har gått hemma för länge nu och inte har jag gjort någon nytta. Visst är jag vrölförkyld men jag har kommit på något som kan var lite intressant iaf..
Jag ska forska om något för att få tiden att gå...Men eftersom min fantasi är som bortblåst så får DU bestämma vad jag ska forska om.. Det kommer att bli ungefär som ett litet skolprojekt..

Ska försöka att lägga ut det här på min blogg efteråt för allmän beskådning :)
Jag kan direkt säga att det blivande ämnet(som du bestämmer och jag väljer emellan) kommer att bli min hobby ett tag framöver och alltså inget proffesionellt! Utan mera som ett skolarbete.

Skriv så många förslag som du kan komma på så väljer jag det som verkar mest spännande..
Det kanske är något som du alltid har gått och undrat på eller en vardags sak som undrar "hur P*P gjorde de den???" Eller va kommer det ifrån? Vem uppfann denna saken? Varför är det så?  skriv skriv skriv!!! :)
Jag ska försöka hitta så mycket svar som möjligt.. =)

Hoppas att Du får en trevlig dag :D
Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0