Mycket..

Har inte uppdaterat på ett litet tag nu så här kommer allt på en å samma gång!

Fick ju reda på att det fanns tabletter som man kan ta när man är laktosintolerant så va iväg och köpte det igår och de fungerade alldeles utmärkt! Det rekomenderar jag till er som får ont i magen av att få i sig mjölkprodukter! Lactrase va namnet på dessa och finns att köpa på Apoteket 10 st 59 kr/100 st ~280 kr.

Efter det så skulle vi (jag och Wiktor) åka till Falköping för att handla lite saker på jysk, men så blev det inte..
Vi ändrade oss innan vi ens kom utanför Herrljunga så det blev en liten omväg till trollhättan för att träffa Johann :)
Vi blev guidade i den nya butiken samt i deras nya fina lägenheten, OCH snacka om att jag är avis!
Wiktor köpte en skiva till mig som jag älskar just nu! Alexander Rybak, säg va du vill men fan va han kan göra fina låtar!
Han köpte Iron maden och mustasch som vi lyssnade på hela vägen till..

~17:30 va jag och Viktor ute i skogen och letade efter en Bruno som skulle göra lite akupunktur för att få min rygg bättre (det finns ingen doktor som kan hjälpa mig med den verkar det som..har testat på det mesta nu..)Tillslut så hittade vi hans ställe, kanske inte hade vart så svårt med tanke på att halva hans hus täcktes av en stor skylt :P
Han kände lite på magen och bäckenbenet innan han körde in en nål i örat på mig som visst ska sitta till klockan 18 ikväll.. Än så länge så tycker jag inte att det hjälper men man vet ju aldrig.. Ska dit igen nästa fredag för att förmodligen köra in en större nål eller nått :S    (Påminner er om att jag har fobi för nålar)
PANIK! Men hjälper inte detta så vet jag inte vad jag ska hitta på längre? Har ju röntgat ryggen utan att de syntes något och det gör så J*VLA ont när någon ska massera eller något :S Som ett ända stort blåmärke.
MEn vi får väl se vad som sker.. Lite voodoo gör han nog på mig för det sticker till någon gång ibland i örat.. :P

Efter vi hade vart där så åkte vi hem och hämtade upp nisse och pablo(våra katter) för att ta med dem till Mamma och pappa. Snuffsan (deras nydligen kasstrerade katt) blev helt till sig.
Vi åt en smarrig rätt med senapstorsk .. Mumma!
Jag blev sugen på cider och Wiktor fick en öl så vi övernattade :)

I morses så har vi städat och hela gamla lägenheten är nu klar för överlämning!
Nycklarna ska in innan klockan 12 på Måndag!
Nu så ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för att skjutsa iväg Wiktor, skeden och kalle till en jobbarkompis i Alingsås. Vi ska käka lite ihop på Stures innan jag åker vidare hem för att fortsätta min kväll och firandet av att bli av med lägenheten hos Madde.
Ser fram emot en riktigt mysig kväll :)


Ja just det! GRATTIS TJEJER I SVERIGES CURLINGLAG!! Riktigt fint jobbat av er!
Det va spännande på slutet hörde jag.. Måste se reprisen när den nu går..
Ha en fin kväll :D

Ursäkta om jag har stavat fel lite här och där men nu är jag så stressad och hinner inte läsa igenom det en extra gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0