Konstig dröm..

Idag vaknade jag upp hemma hos mamma och pappa, riktigt skönt at sova hemma igen :)
Har nog inte sovit här sen i julas förutom att jag drömde en konstig sak...

Jag hade tappat min stortånagel på höger fot och som en tant på Hemköp sydde på igen.. Fråga mig inte hur jag kunde drömma något sånt? men gissar på att det har med att jag håller på med mina naglar (på händerna) och för att min mamma ska på akupunktur i eftermiddag samt att jag va på hemköp och handlade i förrgår med Fanny. Fast det är bara en ren gissning.

Iaf så tänkte jag stanna till middagstid med mamma innan jag drar iväg till gamla lägenheten för en sista röjning :)

Kvällen kommer nog att bli ganska lugn tror jag.


Någon mer än jag som har haft en konstig dröm som denna det sista???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0