Jag tror att jag äntligen h...

Jag tror att jag äntligen har bestämt mig!
Är inte riktigt 100 % säker än men 75 % iaf..

Jag kommer att studera till hösten om jag inte får ett fast och bra betalt jobb... och om jag kommer in såklart ;D
Tänker inte säga något om varken linje, kurser eller liknande än.. Med tanke på att jag inte är 100 % säker på det än..
Men har hittat något som faller mig i smaken(otroligt nog) och som förmodligen passar mig som handen i handsken! Hoppas hoppas!
Snälla ge mig samma flyt/tur som Sanna! Jag vill också göra något som jag tycker är kul! Snälla!

När jag slutade gymnasiet så lovade jag mig själv att: "Om jag efter två år inte har fast eller bra jobb så ska jag studera".
Nu är det allt eller inget! Sista ansökningsdagen är i Maj! Hoppas hoppas hoppas!

Sov så gott! och snälla håll tummarna för mig i Maj! om du kommer ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0