Hoppas hoppas hoppas!!!

Nu håller jag tummarna så hårt att de nästan går av!
Hoppas hoppas hoppas att bilen går igenom besiktningen!
ca 11:15 så vet jag.. ååå snälla låt den gå igenom!

Det värsta är att igår så fick jag kärringstop inne på parkeringen vid huset och den ville inte starta! Den gick igång igen på femte försöket som tur va.. Då åkte jag direkt till shell och köpte olja.. Efter det så gjorde jag så att jag fick kärringstopp flera ggr men den gick igång utan några problem.. Det konstigaste va att det va ju inte farligt lite olja heller så vet inte riktigt vad det kan ha vart för problem?
Fanny trodde att den kan ha vart sur(för kall) men jag tyckte att det visade sig på ett konstigt sätt ändå..
Aja ska ner i källaren och leta upp startkablar och varningstriangel.. Vet inte om jag har det i bilen redan..Borde ha den men men..

Nepp nu är jag för nervös för att sitta här och skriva... (första gången som jag ska besiktiga en bil)
Så nu hoppar jag in i duschen och lär väl ha brytit av båda tummarna innan jag kommer fram till bilprovningen ;P
Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0