Hahaha =D

Haha det är verkligen inte bra för mig att gå upp med Wiktor (05:50).. Hjärnan ligger en timme före mig hela tiden idag :P

Kollade klockan och fick panik! Shit bara 15 min tills Wiktor kommer hem på lunch.. Tänk Jessica, Tänk.. Något som går snabbt att göra! Och gör det fort!
Så jag steker upp lite baconekorv och fullkornsmakaroner.
När klockan är kvart över så borde han vara 5 min försenad så jag ställer mig i fönstret för att hålla utkik.. Men klockan blir 20 över och då, DÅ märker jag att klockan är 11:20.. Fuck, jag ligger en timma i förväg! Typiskt när man stressar så kollar man inte riktigt på klockan... Aja.. Under timman som har gått så har jag iaf hunnit diska, kollar min fb och skrivit detta inlägget.    PS. kolla förra inlägget ds.

Japp, så nu kanske det är dags att börja tina på korven och makaronerna igen då.. Typiskt!
Ska väl dra fram damsugaren med och sedan skotta bort den 2 decimeter höga snön som täcker våra två balkonger.

Ha de fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0