Fy va hemskt!!!

Har en bekant vars mamma dog i en bilolycka för några veckor sedan. Hon blev påkörd av en rattfull.
Idag kunde jag läsa på hennes Facebook att hennes pappa gick bort sent igår kväll! (Orsak, det framstod inte)

Hur jävla hemskt är inte det att mista båda sina föräldrar med bara några veckors mellanrum?
Bara att förlora någon släkting eller vän är hemskt nog! Fy fan!
Jag kan inte äns tänka mig vad som rör sig i hennes huvud just nu?


Jag hoppas att hon finner en inre stark jävla styrka och har många som tar hand om henne och hennes syskon idag och år framöver.
Sänder en tanke till dig Karolina! Må de vila i frid!


(Bild tagen ifrån google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0