Dumma tvättmaskin!(jag och El alltså)

Idag eller rättare sagt för några minuter sedan så va en kille här för att titta på tvättmaskinen som läcker på något sätt ifrån toppen(så det svämmar över kanterna). När han va här sist så sa han att han skulle kolla upp om det fattades en packning men, det skulle vara så som den är nu.
Så vi satte igång sköljnings proceduren bara för att kolla vart den läckte.... Och trott eller ej! DEN LÄCKTE såklart inte när han skulle kolla på den! Jag blir så fruktansvärt sur för jag och elektronik går inte ihop just nu.
Detsamma gällde tangentbordet här om dagen... Wiktor sa att jag skriver för fort och att det är därför som vissa bokstäver faller bort. Men nej nej.. Jag testade på att skriva med snigelfart och visst skulle det krångla då med! MEN när wiktor skrev så va det inga problem.. *pust*

I alla fall.. Som tur va så är denna killen snäll och hjälpsam så jag fick nummret till honom så jag kan ringa när maskinen är in action!
Så nu jävlar ska jag sätta dit den! Muckar du med min tvätt, så muckar du med mig! Mouhahaha^^

Övrigt idag så har jag bara tagit det lungt och sökt jobb.
Satt uppe till klockan 2 i natt bara för att se Sverige-Tyskland, men va gör jag inte efter första perioden.. Jo men visst somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0