Det är så skönt när man har saker att göra.

Jag hade så tråkit igår när jag kollade på OS och ski cross att jag satte mig och började renskriva en massa papper. Då har man tråkigt, när man sitter och renskriver för skojs skull.

Så idag får jag änna ge mig ut med mina CV igen!
Nu va det ett bra tag sedan jag va ute, har mestadels sökt via internet och telefon. Så nu ska jag bege mig till Vörgörda och kolla om det kan finnas lite praktik/jobb på den orten.

Sen blir det pappersarbete hemma hos mamma och pappa.. Alla dessa papper! Önskar att man kunde köra allt via telepati så man kan använda papperna till lite mer nytta som att elda i kaminen eller nått?

Så nu blir det ett snabbt telefonsamtal och efter det laga lite mat till älsklingen innan jag beger mig iväg ut på ärenden.
Ska iväg med bilen bort till bilverkstaden med så att de kan ta kort på skadan.

Dagens låt FM Static - The Voyager Of Beliefs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0