Det är okej att vara trött på en Söndag.

Oj, idag så har jag verkligen kännt mig som trötter i de sju dvärgarna!
Alltså trött :P

Gårdagen hos Madde va riktigt rolig och det gör jag gärna om! Mycket tjöt, melodifestivalen och singstaar där jag och Madde vann över Erika och Matte :P
Sen blev vi bjudna på pannkakor innan hemgång som smakade fantastiskt!

Idag har jag sovit halva dagen och kom precis ifrån Elin och hennes nya lägenhet. Riktigt mysig sådan och det kan nog bli svårt för henne att skilja sig ifrån den när 1;a hands ägaren vill ha tillbaka den. Men forhoppningsvis så har hon en ny lägenhet på "G" lagom till dess :)

Innan vi gick upp till oss så köpte vi lite gotti-gott-gott på ica som vi kommer att mumsa på senare. Det blir kycklingklubbor och baugett med ost! De du! =)

Happ Wiktor hade nån film som han ville se nu så får väl krypa intill honom och mysa lite ;)
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0