Bort med lösnaglar..

Yes! Dyrt blev det! Men helt klart värt det! Nu tror jag att jag är fri!

Har ju vart hos en tjej som har förlängt mina naglar 2 ggr.
De som känner mig vet att jag har vart en rejäl nagelbitare, tyvärr.. Men nu är det ändring på detta.
Egentligen så skulle jag ha bokat ännu en tid hos den där tjejen, men jag har verkligen inte lust att lägga ut minst 350 kr till så istället så gnager jag av mig "lösnaglarna" (Det är inte sånt som går att köpa i butiker utan något sillikonbaserat göjs) det finns helt enkelt ingen annan utväg om man vill bli av med dem.. Jo, jag kan juu gå dit å be henne att hjälpa mig och betala ytterligare en slant. Men är man arbetslös som jag är så tar man det billigaste alternativet (även fast det kanske inte är så vidare bra)
Under de "lösnaglar" som jag har lyckats gnaga bort så finns det faktiskt långa(tycker jag alltså) men något sköra naglar.
Eftersom jag inte är van vid ha naglar så jag målar dem stup i kvarten och lackerar dem för att inte på ett eller annat sätt lyckas bita av mig dem..
Kan ärligt säga att jag är som förälskad på nytt i mina egna naglar (kan man vara det?) haha^^

På denna bilden så har jag bara gnagt av mig tumnageln. Det blixtens fel att den är så ljus men lite längd syns det allt.
Tycker du inte de?
(det är inte blod utan nagelacksrester)


Jag är riktigt stolt över mig själv som har lyckats hålla mig borta ifrån dessa nya naglar som bara ploppar upp :)

Fast nu dyker nästa problem upp.. Hur fan lyckas folk måla naglarna utan att komma utanför???
Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Foooookusera, Jessica :P

2010-02-12 @ 17:06:25
URL: http://scandalized.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har också bitit på naglarna så länge jag kan minnas, är sjukt svårt att sluta... Har lyckats hålla upp riktigt länge en gång, men det sket sig till slut ändå..

2010-02-12 @ 17:53:19
Postat av: Bloggägaren*

Sanna- Japp det är inte lätt ska du veta! :P



Matilda- Då är vi två.. Det är verkligen inte lätt och det är surt att det ska behöva kosta pengar..(om man inte är envis på egen hand) Men resultatet är megafint! :)

2010-02-12 @ 23:17:25
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0