Slut

Japp då va det slut på den inte allt för långa semestern.
Nu då??
Jo, jag ska tillbaka till Autoliv. Startar första veckan med att jobba kvällsskiftet, Underbart =)
Dock känner jag av träningsverken sen i Söndags då jag började på en fortsättnings kurs med bugg. Grymt kul!
Ska köpa nya dojjer som jag kan dansa i för vanliga gympaskor är ingen höjdare :/ Söndagar eller tisdagar i Alingsås :)

Kollar också runt lite för att kanske köpa en hyffsat bättre bil än den jag har just nu. Det blir nog en mindre bil i stil med golf eller skoda fabia/felicia. En lite bensinsnålare bil som jag kan ta mig fram med i flera år fram över :) 

Nepp nu ska jag ta å göra iordning lite mat till mig å Wiktor.
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0