Liseberg =)

Igår fick Mamma, Pappa och jag ett ryck och drog iväg till Liseberg!
För det första så va det väldigt konstigt väder, det regnade o blåste ena stunden och vinstilla andra.
Man tror dock att det är glest med folk en dag som denna men ack nej! Smockfullt och 25-55 min väntetid till varje åkattraktion :/
Eftersom jag, mamma och pappa har exakt samma humor så hade vi grymt kul ändå =) Bl.a. så gjorde vi nog bort oss två eller flera gånger. Skrattanfall efter skrattanfall, roliga bilder som jag dock inte tog med min mobil.
Ah de va så roligt! Man kände sig som 13 år på nytt!
Otur i spel hade vi och vann endast 3 chipspåsar. Men de va riktigt roligt!
Va väl innanför dörren vid 23:55 och somnade direkt när ja lade huvudet på kudden.

Idag så har jag vart sjukt trött. Jag har lyckats hålla mig vaken för att se en disneyfilm.
Nu blir det väl en film till eller så ska jag bara njuta av regnet och den friska luften utanför balkongdörren.

Trevlig avslutning på helgen mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0