Sitter i lägenheten

Jahopp nu sitter jag här i lägenheten medans Wiktor å de andra hänger nere på Gallis, egentligen borde jag ha följt med dem men jag hade lixom ingen ork till det. Haft lite förfest här ikväll med så jag har precis plockat bort alla tomma och halvtomma öl och ciderflaskor/burkar. Händerna luktar aset även fast jag har tvättat dem med diskmedel :I Blä....

Igår (måste jag nog skriva iom att klockan har slagit ny dag) så jobbade jag 11-18 på Järnia.
Under min arbetsdag så mötte jag många trevliga personer men en specifik som jag kommer att minnas länge Kjell ifrån Bengt Hennings.. O ja jag sa det namnet! Han kom in idag med en jacka med Ginza och bengt hennings namn på... Coolt. Det pinsamaste är att jag inte har den blekaste aning om vad dom spelar mer än dansband?
Men en rikskändis har jag träffat iaf :) Han va en jättetrevlig herre och skojsig med för den delen. Vi stod allt å tjötade lite, kommer inte ihåg om vad? Mer än att de va några tjejer ifrån mina tassemarker som skulle sjunga med dem i en viss låt. Det va ganska kul å får höra.

Haft lite förfest här idag med så har precis plockat undan

Ursäkta att jag inte använder radbrytning å sån skit idag, men jag är värkligen supertrött och orkar inte ändra.

Imorgon så ska jag upp förbaskat tidigt å städa hemma och senare på kvällen så ska vi ha släkt och förmodligen blivande släktkalas. Vi blir väl ca 23 st om alla kommer =)
Kanske ska lägga mig nu.. Jupp......

God Natt =)
// jessie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0