Marknad igen!

Precis som det står i överskriften, Marknad igen!

I Lördags så va det ju Mörlanda marknad och idag så är det Nossebro marknad. Båda ganska kända runt omkring här. Så om folk inte jobbar så tycker jag att man ska ta sig till Nossebro marknad idag! Om man gillar att gå på marknader vill säga :)
Det gör iaf jag! Får jag chansen så åker jag dit direkt! Älskar att slösa ut pengar på onödiga och ibland nödvändiga saker som tex sockar :)
Idag ska jag hämta upp Frida på vägen, det ska bli roligt! =D

Kommer att ta med mig X antal pengar, inte för mycket så att jag inte köper allt för mycket onödig skit(som pappa skulle säga).

Nu ska jag fixa lite med mat så Wiktor har när han kommer hem :) Dagens rätt blir ungsstekt falukorv med ris eller makaroner...

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0