Kvällsjobb = Underbart!

Dagens ämne...KVÄLLSJOBB eller kvällsskift på en industri... You name it!

Visst saknar man kollegorna som jobbar tidigt, men det är så mycket skönare att jobba kväll.. Inte lika mycket stress, inte dånande ljud överallt och bara någon enstaka människa som kanske visslar på en låt eller nynnar?
Själv så sjunker jag ljupt in i en ljudbok som just nu är bok 9 av charlaine harris. Kvinnan bakom True Blood Serien.
Självklart är det just den serien som jag läser just nu. Underbar serie om man nu gillar det mystiska med vampyrer och andra väsen. Helt klart läsbar!

Jag har också turen av att jobba med ett gäng helgoa killar å tjejer som får kvällen att gå snabbare med lite bus å roliga historier. Å på Torsdagar är det Pizza ;D
Kan det bli bättre? Ne tror inte det...

Eller jo! Jag har nog inte skrivit här att jag har fått fast på manpower! Det va visst inte någon större skillnade jämnfört med tidigare förutom att jag har två veckor längre uppsägningstid. Men det är ju alltid något! :D
Detta firades med en Mc Flurry Magnum Classic på Mc Donalds (rekomenderas!).

Nu ska jag ladda inför kvällens arbete.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0