Julklappsbekymmer i Oktober?

Julklappsbekymmer i Oktober, är det normalt?

Det finns ju dem som börjar med julklappar redan i Juni-Juli, so why not?
Vem vet, kanske redan tidigare än så?

Jag fick iallafall en lite mindre chock igår när jag kom på att det är 74 dagar kvar! Kanske inte låter så lite när man skriver ut talet sådär.. Men tiden går fruktansvärt fort!
Jag vill inte göra som förra julen, då jag hade panik sista veckorna och köpte saker utan att tänka mig för. Nästan allt köptes på Järnia med! Jag jobbade ju där då.
Nä nu! Nu! Ja Nu, ska här planeras!

Mina tankar just nu.....

Hum.... Krash bom bang.. Totalstopp... uhm.. Farmor vill ha... *sudda ut* Mormor vill ha...*Sudda ut*. Morfar å farfar då?....Ärsh jag kommer nog på något...
Men Wiktor då? hum... uhm... öh? Det får vänta...
Mamma å pappa då?... Syrran å hennes kille?

Ärsh va sköön.. Jag köper nog en potatisskalare till varje person i olika färger.. Sparar nog på pengarna om jag ger farmor å farfar en ihop och mormor å morfar en ihop... Ne nu blev jag för snål!
*sudda ut*

Samma problem i år igen...Tror dock att jag lyckats komma på hyffsade idéer till min svärmor och Owe samt mamma och pappa (inte samma sak! om du tror att de va det jag ringde om förut mamma lilla). Ska bara få med några andra på de med =)

Nu har jag något att fundera över på jobbet ikväll! Fortfarande förkyld och beroende av nässpray men det ska nog gå fint!

Ha en kanonkväll ni som läser!
Och har ni några förslag om vad man kan ge till mor- och farföräldrar så snälla skriv! (å nej tänker inte köpa denna dräkten till dem) Bild nedan!


Vill inte vara sist ut igen!

(Bild tagen ifrån google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0