Fryser :)

Ursch va kallt det ser ut att vara ute!
Jag har inte vågat mig ut idag, för jag har ingen varm jacka att ta på mig.

Note till mig själv
: KÖP VINTER JACKA SNARAST!

Bra då va det avklarat.

Jag jobbar kväll i denna veckan å det är riktigt skönt ska ni veta!
Har världens goaste arbetskollegor som får kvällen att gå snabbare. Bland annat så tror jag att jag har lyckats sälja min bästis för 10 kameler och en jobbkollega som heter Anders.
HAHA =)
Men vad ska jag med alla dessa kameler till? Det får ju inte riktigt plats i förrådet ;O
Du klarar dig nog ändå Fanny ;) tihi

Marknad i Nossebro imorgon (tror jag?) Brukar vara sista onsdagen i varje månad.
Har väl inget som jag ska köpa direkt men, något kommer jag nog på. Annars så åket jag bara dit å tar en dount ;)

Klippet nedan har jag haft på hjärnan hela kvällen igår




Se nu till att ha en bra dag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0