Bugg eller inte?

Jag är grymt sugen på att åka å bugga ikväll!
Missade tyvärr förra lektionen i o m att jag jobbade kväll i förra veckan.
Å Nu! Ja, nu har jag åkt på en himla go förkylning!!! Bah....*snörvel* *snörvel* Så typiskt. Kommer att missa en hel del tack vare detta :/
Just nu så är det ibland det roligaste som finns att göra utanför jobbet och jag kan/får inte vara med :´(
Får gå ut å dansa med kusinen i helgen, så att jag kan lära mig stegen som jag har missat!

Vilket härligt höstväder! Kanon. Löven är oranga och marken börjar att täckas av dem! Åh! Vår och Höst är nog mina favorittider iaf =) Ska bara se till att bli frisk så jag kan gå ut å fota detta!
Kunde ta ett ganska fint kort utanför balkongdörren på grannens fina träd =)

Börjar med grönt, går igenom gult för att sluta med orange på högst upp
Underbart!


Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te å hoppas på att denna tidiga höstförkylning ska gå över.
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: mamma

fiiint kort Jessica!!

2010-10-05 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0