Äntligen!

Jag har suttit hela morgonen nu å letat efter en försvunnen jacka! eller ja? Kanske inte försvunnen, men den har vart slutsåld och totalt slut på lager. Med andra ord grymt svår att få tag i!
Blev förälskad i den när jag testade den första gången. Å den ser så snygg ut på min kompis! Så jag bara måste ha den! (I en annan färg)

Jag va i Borås igår och letad både inne i stan och på knalleland! Men nepp ingenting där! Jo, i vitt å med något mystiskt hål i ärmen? Jag skulle ha köpt den innan löning när jag visste att den fanns kvar i min färg! Men icke sa nike!
Så nu har jag ringt runt till Trollhättan, Alingsås å till sist Ulricehamn!
På alla andra ställen inkl Borås. Har den vart slutsåld å går inte att få tag i på lager. De försöker sälja på mig förra årets model, men nepp så lätt ger jag mig inte.

I Ulricehamn så svarade dem på ett trevligt sätt (kanske va det bara inbildning) och berättade att de hade satt undan dessa jackor redan på Mässan förra året.
Å vad jag är lycklig! Hoppas nu att det inte blir något krångel så att jag inte kan få denna ljuvliga jacka!
Den skulle komma in idag eller imorgon å jag har till och med lagt undan den för att vara helt på den säkra sidan!
Så om inget dumt händer så är jag en ny, stolt, dyr, fin jackägare!

För en tjej som typ har överlevt på Kapphal och ullaredsjackor hela livet så är detta en stor sensation!
Men jag känner att jag för en gång (en vinters skull) Kan unnan mig en lite dyrare jacka!


Nog prat om den jackan!
Jag är förväntansfull å rent ut av suktar efter helgen! Hoppas nu bara att alla kommer på Sanne och Jespers Halloweenparty och utklädda med! Det ska bli kul att se alla samlade igen!
Efteråt blir det en tripp till Kärven =)


Har jag föresten sagt att jag har skaffat en bil i förra veckan?
Jo det är sant!
Tisdagen den 19 Oktober 2010 köpte jag min första RIKTIGA (fläckfria) bil! Å jag är så nöjd!
Det blev en liten tuff Suzuki Swift -07 Blåmetalic
Den går fint och drar inte mycket i bensin! Underbart!
Har tyvärr ingen bild än men det kommer ska ni se =)

Nu är det bara en dag kvar att jobba i denna veckan.
Jobbar kvällsskiftet så då är jag ledig imorgon! Wonderbar!
Ha de fint!

Grattis JENS på 25-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: SAssa

Hej sööt:D jag kommer tyvärr inte vara utklädd..beroende på om jag hittar något i ullared eller ej..har verkligen haft tid denna vecka eller förra jobbat konstant känns det som..så du får låtsas att jag är skräckinjagande imorgon;)puss!

2010-10-29 @ 17:06:10
URL: http://sassabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0