Min lugna helg =)

Min helg har vart lugn å skön!

I fredags så va det myskväll med Älsklingen!
Igår va jag Madde och Erika en sväng i Alingsås å shoppade lite småsaker jag lyckades bl a köpa 2 st sport Bh för 800 kr :S Det va som att någon slog med en trollstav mot plånboken å "Smack" så va pengarna borta :P hehe nje inte riktigt så hårt. Men det va mer än vad jag hade räknat med. Å det verkade som att alla ligger i det prisläget. Men nu är det gjort ett onödigt ont eller vad man kallar det.
Med andra ord ännu ett steg i rätt riktning! WOhho!

Vi kikade också på Sammys Äventyr där majoriteten va 6-12 år.. å vi.. hum.. Men bra va den!
När vi kom hem blev det myskväll med Wiktor igen, eller ja.. typ.. Vi blev bombaderade med telefonsamtal och fick pausa Forest gump flera gånger.  Så nu är vi visst uppbokade den 11 och 12 december. DÅ blir det en tripp till Johann och Robban för att ha lite tidigt julfirande å övernattning på hotell! Åh vad jag ser fram emot det =)

Idag blir det att åka hem till min kära mor och Far för att byta däck på min nya pärla samt tvätta den om det inte är allt för kallt =)  Ska försöka att ta lite bilder med som jag kan lägga upp här =)
Blir nog en lång fin promenad med!

Ikväll blir det bugg med Kalle och de andra på buggkursen :)
Å imorgon jobbar jag det sena skiftet! Härligt!

Ni får ha en trevlig dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0