Gymkort

Va iväg i morses och köpte gymkortet som jag har tjötat om länge.
Passade på att gymma lite med Madde B innan jobbet med. Trodde aldrig att jag skulle orka palla mig upp vid 09:30 för att gymma men visst gjorde jag det.. Blev dock inte så inspirerad av vädret ute som bara består av snö, blåst och rejäl kyla! Men Skönt va det efteråt iaf.

Strax ska jag iväg till jobbet och förhoppningsvis INTE få skallebank de sista 2 timmarna.. De va rent ut sagt förjävligt att jobba vid brötande maskiner när man har huvudvärk. Men fick en ibumetin av Clabbe så det gick över lagom till jag skulle åka hem :P
Nu har jag laddat upp med tabletter å plåster så jag ska klara även denna dagen :)

Imorgon ska jag upp samma tid för att få introduktion om hur man ska använda de olika maskinerna på gymmet.
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0