Börjar jag att bli nyttig? Nä? eller?


Bara tvungen att visa denna bild som jag tog igår!

Riktigt stolt över denna!

För er som inte känner mig och som läser denna bloggen så kan jag meddela att jag inte är en människa som favoriserar träning!
Jag är mera en tjej som tar de lungt å dansar när jag går ut. Eller en promenad om vädret är fint.
Nu när ni vet det så kommer nog världens chock!

Jag, Jessica, ska köpa ett gymkort!
Nepp, du kan läsa det om och om igen! Det stämmer.
Det hela började med att min svägerskas kille drog med mig för att bugga. Jo har vart i Alingsås å gjort de någon enstaka gång innan. Men nu ska jag verkligen hålla i detta! Kul att gå med Kalle med :)
Å i Måndags så drog Fanny med mig till gymmet i Herrljunga så jag skulle testa på. Jag föll pladask!
Så blir nog en tripp till Simhallen/gymmet imorgon för att införskaffa sig ett gymkort.
Måste bara berätta att detta inte va allt! För idag så hakade jag på Madde B till arobics (stavas?) Där vi träffade på Sandra J och Sanna J :)
Riktigt skönt och lagom jobbigt pass. Tyvärr så jobbar jag ju skift och missar varannan vecka så det lär nog inte hålla i sig :/
Följer ju GI kost hyffsat bra med. Inte ätit Makaroner, pasta, potatis eller ris på flera veckor nu!

Känns nästan som att det kan bli lite nyttigt ett tag framöver! Bara folk drar med mig :)
SÅ FANNY, FRIDA, MADDE å ELIN å alla ni andra jag känner som har gymkort! Ni har en uppgift att utföra ;P

Älskar min 2-3 månader gamla kamera med! Har inte lärt mig alla funktioner än, men det kommer nog snart.
Synd bara att jag missade så mycket av höstbilder med fina löv osv.
Men det tar vi igen när det blir frost ute :)

En sista bild på min kissemiss Nisse får avsluta detta inlägg. Söt?

OhJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0