Måndag

Spänningen har avtagit..

Det verkar som att jag inte ska jobba idag... Bra på ett sätt men också ganska surt.. Kanske blir det jobb imorgon istället.
Idag ska jag ta hand om en del pappersarbete som bara har legat på hög och skicka in till olika saker.. Alltså ta hand om mitt administrativa hemmajobb.
Det börjar att bli lite mindre hög nu. Å de e ju bara bra.. Ska försöka att hinna med lite sysslor också som behövs.
Men nu ska jag bara ta en sak i taget.

Riktigt fint väder ute idag med så det blir nog en promenad när Wiktor kommer hem :)
Är grymt sugen på att beställa tid för en ny tatuering med... Men måste bita ihop! Ska försöka att hålla ut ett år till för att vara mamma till mötes.
Ska dock bli ganska spännande å se ifall pappa tatuerar halva ansiktet som han har hotat med ;P Haha (tomt hot, kommer han aldrig att göra)

Nepp dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0