Underbart!

Ja denna dagen har vart riktigt underbar!
Förutom att man har vart grymt trött...Vet inte vad jag kan skyla på? ... Katterna som ränner runt på nätterna? ah, det får duga.

Idag har jag jobbat som vanligt och jag kan glatt säga att jag har världens goaste arbetskollegor =)
Mycket humor, stoj o skoj!
Kan inte klaga på vädret idag heller.. Började med lite lätt regn imorses som renade luften, sedan solsken på lunch så man kunde sitta ute och äta! Självklart gjorde jag det =)

Solen sken fortfarande när jag kom hem, men hade mera lust med att damsuga och moppa golvet så jag gjorde det.
En annan glad nyhet är att det stod en ny toppmatad tvättmaskin inne på toaletten! Den förra läckte å va klumpig och stor. Hur gött som helst!

Dock så körde jag en tvätt och maskinen ville inte stå stilla.. Med andra ord fick jag slita med all min kraft för att den inte skulle hoppa in i väggen som den ändå lyckades med flera gånger.. Det blev ett ljud som lät som ett förbipasserande tåg. Inte någe vidare i en lägenhet kan jag lova. Jag är allt lite nyfiken på vad grannarna tänkte just då?
Fick ringt vår hyresvärd om hjälp. Han gav oss tipset på att justera benen.. Så nu har vi gjort det och jag ska slänga i ytterligare en tvätt imorgon för att testa ifall det blev bättre så.
Hoppas hoppas!

Ja men nu ska jag egentligen sova.... humm.. aja

Natti natti! o sov så gott!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0