U som är ULLARED

Tillbringade halva Lördagen på Ullared (G-kås) som sagt..
Fick köpt ganska mycket saker, 4 par jeans, 2 linnen, en tuff vit vårjacka, grymt bra hårfön, vågtång (obh nordica), nagelsmycken, Shorts till Wiktor, underkläder, lite saker till nattas student, 2 ljuslycktor att hänga i fönstret, Tvål, shampo, bakplåtspapper med mera.

Dagen innan så kollade jag in Ullareds hemsida och hittade en ganska kul sak..
De har nämligen gjort en vink-ruta dit en onlinekamera pekar.
Du kan läsa mera här!
Linda och jag va där lite för tidigt å ville inte väcka någon. På eftermiddagen när vi åkte hem va de för mycket folk.

Igår (Söndag) kollade jag på Linda och jacob som hoppade tandemhopp (födelsedagspresenter).
Sedan åt vi fint på La Gusto (stavas?) och kollade på min kusins bal i Alingsås. Mycket trevligt.
Kvällen tillbringade vi hos mamma å pappa :)

Idag har jag jobbat och vart ute å gått.
Å alldeles nyss så satt jag ute på vår balkong och fikade på en chokladboll (ett smakprov inför morgondagens fika, mumsigt!).

Nu ska jag testa på att göra lite tuffa nagelsmyckningar..

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0