Spännande och lite nervöst!

Spännande och lite nervöst!... Ja...Jag har inte den minsta aning om vart jag kommer att jobba denna veckan ;D
Kanske blir det Doggy, gustafsberg, snusfabriken, Autoflator? Ja, vem vet?
Kanske blir det till och med så att jag får sitta hemma och gotta mig hela denna veckan och längta efter mina kollegor på Autoliv :)

Blir det så att jag får stanna hemma så har jag redan planer för det med :P
Har mycket att göra i veckan..Som verkligen måste tas tag i... Men mer om det då..

Vi skulle åkt till Ikea idag jag och Wiktor men det blev aldrig av.. Vi kände att det va onödigt att åka dit om vi ändå inte hade något ärende..
Så vi åkte till Borås istället och fick köpt följande saker....

I följande affärer köpte vi följande saker....

Hemmakväll = Tre filmer med 2-3 filmer i en..Det va specialerbjudande(vet inte hur länge det varar) och man fick dem för en mycket billigare peng.. Bland annat så köpte jag Stolthet och fördom! Kan man vara förälskad i en film? Ja, jag tror det?  Vilken är din favoritfilm genom tiderna?

Skopunkten
= 2 par å man får 50% rabatt på ena paret. 3 par och det billigaste får man på köpet.. Passa på säger jag bara ;D

Present shoppen = Duken och Asken/boxen... 50 % på allt just nu.. Vet inte heller här hur länge de har det men passa på!

Skivaffären(namn?)= De tre söta/tuffa pinsen.

Lager House = Ljus och svart/vita dekorations stenar.

Japp det va det.. Priser får ni ta reda på själva.. Men jag tyckte att det va billigt :)


I Fredag så va Arvingarna på besök i byggden, det blev mycket dansande och jag fick lärt mig att foxa =)
Riktigt trevligt hos sanne och jesper med :)


Det va nog allt för idag!
Sov så gott!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Bloggägaren

Okej det kanske bara va jag som köpte saker fast Wiktor fick bära ;) hihi... Ne han köpte en filmbox som jag inte har med på kortet.. Ville bara tillägga det för dem som läser kommentarerna med :)

Ha de fint!

//Jessie*

2010-05-02 @ 22:29:48
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0