Skönt med ledig dag!

Riktigt skönt med en ledig dag i denna veckan.. Å det är ju aldrig fel att den följs av helg efter de ;)

Om en timma så ska jag till frissan å bara toppa mig om jag inte lyckas hitta någon tuff friss på nätet (google) innan dess..

Sedan bär det av till morfar för att ta med honom till bilverkstaden å hämta mammas bil. Efter det så ska han hem till sig igen och jag skall tillbaka till mamma för att mumsa i mig middag av något slag.
Runt två som jag gissar på att klockan hinner att bli så ska jag iväg och handla lite frukost som jag och Linda kan ha på Lördags morgonen.
Under dagen lär jag nog komma på fler saker att skriva till i min shoppinglista..Kl 19:00 ska jag kolla på Lindas match och sedan bär det av hem till henne för at packa det sista innan vi ger oss av till min farmor och farfars sommar/vinterstuga för att övernatta.

På Lörda så ska vi upp tidigt för att åka iväg till en affär som man kan hitta och köpa nästan allt! Och där man alltid får köpt någon eller en jäddrans massa onödig skit! Med andra ord så ska vi tillbringa större delen av Lördagen på:

ULLAREDS G-Kås!
Har man fått en hyffsad lön så ska den utnyttjas på bästa sätt!

Så ha en trevlig dag för de tänker jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0