Shinedown!!!

okej jag vet att jag byter musikstil lite hur som helst men måste bara visa upp mitt senaste kap..

Nämligen gruppen Shinedown
Eftersom jag hörde dem först idag när jag kollade/lyssnade runt på olika spotifylistor, så har jag inte så mycket att säga om dem mer än att de är grymma!

Tänkte låta er lyssna till dem med följande youtubelänkar....För dig som är intresserad...

Shinedown- If you only knew


Shinedown- The Crow & the Butterfly




Ikväll känns det som att allt eller inget kan hända.. Wiktor ska upp tidigt imorgon så det blir väl en lugn kväll kan jag tänka mig.

Lyssna på låtarna och njut! Så önskar jag dig en trevlig kväll :)
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0