pinsamt och trött

Jobbade kväll igår och gjorde bort mig inte bara en utan två gånger. Det va två saker som är rent suft furnuft som jag liksom inte va med på..
Men men... Jag får väl skämmas ett tag å hoppas på att personerna som såg det igår har glömt idag.
Fick börja att lära mig en ny lina igår med det är den svåraste hittils så jag hoppas att jag får träna mycket på den idag.

Fick inte sova en hel natt denna gången heller.. Katterna ska bara ha väckt mig kl 04:50 som alla dagar.. då ska de ha mat, får de ingen mat så börjar de bokstavligt talat att klättra på väggarna. För då vet de att jag blir förbannad och går upp. Luriga som bara den.

Kunde emellertid somna om och vakna när alarmet på mobilen tjöt. Så nu har jag vart vaken sen 10:30 och har hunnit med att sola, måla naglarna(jag försöker mig på en Carita att måla prickar med en blomsterpinne, går inge vidare), vattnat alla blommor och skrivit i denna. Så fort nagelacket har torkat helt så ska jag ställa mig och laga middag till Wiktor :)

Sedan blir det ännu ett kvällspass :)

Hoppas att du får en fin dag!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0