ont ont ont!

Igår kväll på jobbet så höll jag på att greja med en sak på andra sidan av linan.. När jag va klar så började jag backa bakåt för att granska mitt verk och backade rakt in i en bordskant.. Fasiken va ont det gjorde! Har ett fint sår och bula en liten bit under höger skulderblad. Det smärtar fortfarande till så fort jag drar bak handen för att känna efter..
Jag har verkligen lätt för att få blåmärken och min smärttröskel, ja man kan säga så att slår jag i min lilltå så måste jag kämpa för att hålla tillbaka tårarna.
Men det är ändå värre när jag får en flis i fingret... Haha pinsamt men jag har vart på väg flera gånger att svimma för en sådan lite skitsak.

Jag vet att vissa av er kan tycka att jag är en mespropp efter att ha läst detta.. och det kan jag tala om att jag verkligen är!
Kommer det till ett stort sår.. Så är det lättare att inte bry sig än om jag får små sår till exempel ett pappers snitt..ursh bara tanken på det får mig att må illa.

Aja nog om det.. jag lever och mår hyffsat bra! Mer kan jag inte begära..

En liten fråga bara..
Min killes 25 års dag börjar att närma sig.. Några tips på vad man kan ge???
Just nu så har jag hjärnstopp, har tre alternativ men inget som är i kategorin
WAOW!

Om någon timma ber det av till jobbet igen. Har blivigt ganska förtjust i att läsa ljudböcker, just nu så läser/lyssnar jag på sista twilight boken. Har redan läst den två gånger innan men aldrig på detta viset.
Så om ni ändå svara på frågan om vad jag kan ge till Wiktor så får ni också gärna tipsa om ljudböcker? =)


Hoppas att ni får en trevlig dag/kväll!
Kram // Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0