Mina söta kissemissar <3

Hitta lite gamla bilder på våra två kissemissar som jag bara måste visa..

Nisse och pablo... Bara någon månad gammla

Nisse



Pablo



Nisse kan apport när han själv känner för det!
Pablo är nog världens lataste katt :P haha



I helgen så va jag på hundutställning lite utanför Borås med en jobbarkompis och två av hennes kinesiska nakenhundar.
Hon blev Bäst i rasen och tvåa i gruppen.. Blev slagen av en pudel HAHAHA

Sen så va Adde o Henke här på kvällen.. Och i Söndags så tov di det bara lugnt.

Idag så försov jag mig och kom en halvtimma försent!
Nu ser jag mest fram emot ULLARED till helgen! Då lär det ryka en jäddrans massa pengar! Men de e det värt! :D

Ha de fint! Å vistas inte för mycket ute i solen! Det kan bli farligt i längden!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0