Känner mig ensam :/

Idag känner jag mig väldigt ensam...
Vaknade före ca 2 timmar sedan och kunde inte somna om. Wiktor är på jobbet. Och jag har fått en sån himla lust på att gå på loppis men vette sköön vart man ska åka? Sen så är det väl redan försent att komma på det nu med tanke på att det stänger säkert runt 13-tiden.. surt...
Aja får väl ställa mig å diska lite... Med lite bra musik så brukar det ju pigga upp! Och jag köpte faktiskt den där skivan med Shinedown The sounds of madness på Ginza igår. Så det är väl dags att ta oskulden på den ;) Fick även köpt Så svenskt2 Den är riktigt bra när man är ute å åker längre turer med bil ;)

Riktigt tråkigt väder ute idag.. Mulet och det blåser :/
Nu vill jag verkligen hitta på något!

Ha de fint!
// Jessie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0