Kalas och kanske nytt nagellack :D

Då ska man snart iväg på kalas. Wiktor ska stanna hemma den tråkmånsen :P Men jag är bara glad för då blir det mer tårta till mig ;D
Det är min näst yngsta kusin karin som fyller byxmyndig.. Grattis till henne!

Vi ska vara inne i stan en hel timma innan för mamma och pappa ska fixa lite med olika saker. Då funderar jag på att dra med mig lillsyrran och shoppa lite nytt nagellack om vi hinner. Fick ett riktigt tufft nagelack av henne i fredags. Det va lila och en matt färg...Modefärg skulle jag nog vilja kalla de!
Det va visst någon av hennes kompisar som inte hade gillat det.. Fattar inte varför folk ska bestämma så över andra människor för att de ska passa in! Avundsjuka skulle jag tro! Syrran ÄR JU LÄTT DEN SNYGGASTE TJEJEN I SKOLAN!

Nepp nu ärdet dags att göra sig iordning! ;)
Ha de fint!
Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0