Jobb, jobb och lite mer/mindre jobb :)

Jobbade tio timmar igår och är riktigt stolt över att jag inte somnade direkt när jag kom hem :P
Hann allt en promenad, slänga ut 100 kr på nagellack, måla naglarna, käka korv med bröd, tillbringa någon timma på fb innan jag däckade totalt ;P Men det va en stark vilja som höll mig vaken ska du veta!

Idag så blir det 8 timmars jobb och efter det så ska jag till svennljunga med pappa för att hämta farfars kanot. Pappa ska visst rusta upp den och pröva den i anten i sommar. Roligt för honom att ha ett litet projekt :)
Det komiska är nog att jag lär somna i bilen på väg dit.. Tar ca 1 ½ timma om inte mer.
Sista dagen att jobba i denna veckan ;)

Nepp nu ska jag sätta upp håret i två pippi toffsar (två flätor)

Ha en fin dag! Och Grattis Kalle på födelsedagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0