Gårdagens inköp och städdag

Köpte lite nya produkter igår som jag tänkte visa idagens inlägg.




1. Depend- Fransk manikyr som jag testade igår kväll efter att Wiktor hade lagt sig.. hum.. Om man säger såhär, jag behöver verkligen träna på det. Det tar grymt lång tid och när jag ser på mina naglar idag så är det nästan så att jag tror att jag va full eller nått igår.. hum.. Som sagt detta måste jag träna på.

2. Got2b by schwarzkopf - Som det står på förpackningen Guardian Angel så ska denna skydda håret emot hårfönen och plattång om man har någon. 220 grader värmeskydd!
Min tanke till att jag köpte denna är att jag nydligen har börjat med silverschampo och att håret blir ganska tort och slits fort och att föna det efteråt... Ohj det vill jag nästan inte tänka på.. så jag köpte denna för att skydda håret så mycket som möjligt å så får vi se om det hjälper senare. Hoppas..

3. Got2b by Swatzkopf - Denna lilla finurliga Fixing Gel Spray ska ge mitt hår lyster samtidigt som jag kan arbeta upp en tuff friss och bra volym om man använder den rätt.. Jag har aldrig testat den innan men ser fram emot att få göra det!


Vill bara tillägga att blommorna kom aldrig fram till affären igår och att dagen tillbringades med Linda i Alingsås och både Fanny och Frida på promenaden med ett slutstop hos Elin där Hennie och hon kikade på film. Oj den meningen kunde jag säkert ha omformulerat men men.. Ja just det blev bjuden på jättegod lassange av mamma vid middagstid med :)


Idag så ska jag städa och i det kommer det att ingå
*damsuga
*moppa golv med min favoritdoft Ajax Springflowers (vårblommor) det tycker jag passar nu när förhoppningsvis våren är påväg :)
*tvätta kläder
*tvätta fönster
*byta sängkläder
*spela sönder min ipod ;)
*damma lite

Och någonstanns däremellan så ska jag ha hunnit med att laga mat till Wiktor ;)
Efter det så ska jag invänta Linda som kommer hit en sväng på fika vid tretiden. Och ikväll blir det promenad med Fanny igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0