Lång men kul dag igår :) Kort dag idag...

Ganska trött efter gårdagens bravader.
Jag, Fanny, Madde J , Daniel, Frida och Jens hade en heldag ihop på ikea och efter det Allum i Göteborg.
Det blev ganska mycket pengar som försvann men bara på nödvändiga saker som tur va :)

Jag köpte ett par snygga skor ifrån stadium på Allum som jag hade tittat på länge :)
199 kr och finns i blåa nyanser med samt helfärgade.
Så nu är jag redo för en varm och solrik sommar!
(Klicka på bilden)

Wiktor och jag har ju vart i behov ev en enkel och fräsch klähängare samt skohylla, så detta köptes på ikea.
Modellen heter Tjusig.
(Klicka på bilden) 299:-
(Klicka på bilden) 349:-

Ikea skulle jag lätt kunna spendera runt 5 000 på!



Igår kväll så blev det förfest hos Madde b och sedan bar det av till Golfkrogen där det va grymt mycket folk även fast Kärven hade öppet i fredags. Kul :)

Trevlig kväll va det och det gör jag gärna om igen.. Kommer säkerligen upp hemska bilder på mig idag på fb.. Blää :P
Men men man får la bjuda på sig ibland.

Det är inte dåligt va dagen känns kort när man vrider fram klockan en timma. Otroligt va lite man har fått gjort! Sen så kan ju dagen kännas kortare när man sover till 11-12 med :P
Nu ska jag försöka att laga till något gott att äta och hoppas på att "skallebanken" släpper.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0