trött

Nu förstår jag varför Wiktor oftast lägger sig innan klockan 21 på kvällarna..
Jag är grymt trött och är jättesugen på att sova redan klockan 19.00..... Det är nog det enda negativa än så länge med att jobba inom industri.
Jag lär mig hur mycket som helst och har fått hur goa arbetskollegor som helst med! Är det så här kul så kan jag inte förstå vad industriarbetare klagar på? visst kan det bli långtråkigt om man står vid en å samma maskin.. Men det har inte jag vart med om än iaf :)
Imorgon börjar jag tidigt igen och jag älskar det!
När jag kom hem idag runt 15.20 så hann jag med 2 tvättar och att städa.. Men visst suger det musten ur mig jämfört med mina arbetstider på Järnia 9-18...

Sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0