Sommarplågor?

Kan melodifestivalens bästa låtar(enligt mig) bli sommarplågor?

Timoteij - Kom




Salem Al Fakir- Keep on walking




Ola Svensson- Unstoppable




Ja det tror jag nog att de kan! De kommer iaf gå om och om igen i mina högtalare!
Måste tillägga att jag nog är lite småkär i den norska vinnaren ifrån förra året Alexander rybak <3
Hade en dröm med honom inatt, vi dansade bugg ;P haha.. Det har vart så mycket prat om bugg för min del den senaste veckan, om att åka iväg någon helg. Så det är nog inte så konstigt att jag blandar ihop det hela :P

Nu så ska jag iväg en sväng och göra lite ärenden som förmodligen kommer att ta halva dagen.. Pust!
Ha de fint och njut av solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0