Snuskigt värre... eller är det???

Hittade denna tuffa video med en väldigt tallangfull person som målar utifrån könen och lyckas förvirra mig helt!

Kolla in!






Dagen har varit helt underbar..
Det verkar som att jag är ganska poppulär på jobbet då de verkar småbråka om vart jag ska vara :)
Men jag har redan hittat mitt favoställe! Bara hoppas på att de börjar att anställa folk så man kan arbeta med dessa underbara människor varje dag :)
Jag har kommit in jättebra i gruppen och har mött många helgoa tjejer och killar.. Den ena tjejen har en son som är lika gammal som mig och som jag känner till och hon har verkligen en störtskön personlighet!
Hoppas bara att de vill anställa nytt folk!

Nu ska jag hoppa i säng! Det där med att gå upp runt 05:00 börjar jag vänja mig vid nu ;)
Fortfarande trött på dagarna dock... Men de går nog över de med :)

Va ute och gick med Fanny en långpromenad med förut, riktigt uppfriskande!

Ha de fint och sov så gott =)

Kommentarer
Postat av: simone

Verkligen talangfullt där :D

2010-03-30 @ 13:11:02
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0